Verhuisservice

Gaat u verhuizen naar een kleinere woning, een appartement of zorginstelling? Ik kan u helpen met het organiseren van uw verhuizing, Bij een verhuizing komt vaak heel veel kijken, hoe fijn is het dan als iemand het overzicht houdt. Het organiseren van de verhuizing kan samen met u of uw kinderen of familie. Maar ik kan het ook het ook van u overnemen. Dan wordt, uiteraard in overleg met u, alles wat nodig is voor de verhuizing geregeld.

Persoonlijke aandacht is voor mij vanzelfsprekend. Hierdoor leer ik u kennen en weet ik precies hoe u alles uitgevoerd wilt hebben. Helpen bij het nemen van beslissingen en het geven van praktische tips, afgestemd op uw situatie. In de periode voor, tijdens en na de verhuizing begeleid ik u bij de overgang van uw oude huis naar het nieuwe huis.

Zo regel ik niet alleen de verhuizing maar kan er ook voor zorgen dat uw oude woning leeg en schoon achterblijft. Ook alle administratie wordt verzorgd.

Dit kan ik voor u regelen;

  • Hulp en advies bij het selecteren van spullen die met u mee verhuizen.
  • Hulp bij het opruimen van uw huis.
  • Wegbrengen of op laten halen van bruikbare spullen aan een goed doel of de kringloopwinkel.
  • Offertes aanvragen bij het verhuisbedrijf of andere dienstverleners die nodig zijn.
  • Advies bij het inrichten van uw nieuwe woning.
  • Hulp bij het indelen van bijvoorbeeld de keuken of kledingkasten.
  • Coördineren van de verhuisdag.
  • Uitpakken van alle verhuisdozen en het inrichten van uw nieuwe woning.
  • Regelen van telefoon-, tv- en internetaansluiting en het ophangen van lampen.
  • Opruimen van lege verhuisdozen en alle overgebleven rommel.
  • Uw oude huis opgeruimd en schoon opleveren.

Welke verhuisadministratie kan ik voor u regelen;

  • Verhuizen of opzeggen van energie- en gasaansluiting.
  • Doorgeven van meterstanden.
  • Verhuizen van uw tv-, telefoon- en internetabonnement.
  • Verzorgen van adreswijzigingen naar instanties en organisaties en gemeente.
  • Maken en versturen van verhuiskaarten.

Hoeveel kost het?

Geen huis is hetzelfde en dat maakt iedere verhuizing uniek. Maar u wilt van te voren natuurlijk wel weten waar u aan toe bent.
Ik maak daarom een afspraak met u voor een kennismaking en breng een bezoek aan uw oude huis. Dan kunnen we de woning bekijken en uw verhuiswensen bespreken. Dit bezoek is gratis en verplicht u tot niets.
Hierna ontvangt u een duidelijk overzicht van de werkzaamheden en de kosten, ook weer geheel vrijblijvend. U kunt daarna beslissen of u gebruik wilt maken van mijn diensten.
U bepaald welke werkzaamheden u zelf of uw familie wilt doen, of ik neem het over, dan wordt in samenspraak met u, alles geregeld.

Alles is mogelijk